Zwroty i Reklamacje
Staramy się, żebyś zawsze był zadowolony z produktów COLOResca i wierzymy, że dzieci pokochają nasze kredki i farby. Jednak jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub doznał usterki, możesz go w prosty sposób zwrócić, w tym celu prosimy o kontakt z naszym sklepem: coloresca@coloresca.pl lub 885898156.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 885898156.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres:
Coloresca, ul. Poznańska 7b, 62-080 Rumianek
dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). - W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Zwrot produktów
Jako Konsument - osoba fizyczna, dokonująca zakupów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową, masz możliwość zwrotu produktów, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W tym celu wypełnij formularz i prześlij go nam wraz ze zwracanym towarem na adres:
Coloresca, ul. Poznańska 7b, 62-080 Rumianek
Wszystkie zwracane produkty powinny być nieużywane, ich opakowania nienaruszone i w stanie takim w jakim wyjąłeś je z pudełka.
Pamiętaj, żeby paczkę dobrze zabezpieczyć!
Terminy i koszty
Zwracane produkty powinny do nas trafić przed upływem 14 dni od zgłoszenia decyzji o odstąpieniu od umowy. Ponosisz koszt odesłania zwracanego produktu i odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości towarów wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrot Należności
Pieniądze zwrócimy na wskazane konto w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
· o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, (w tym usługę pakowania Produktu na prezent),
· w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
· w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
· o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
Nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza.